sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Joulukalenterin i. luukku

Kotilaiska haastoi taannoin joulukalenterin tekoon, joka oli vähän monimutkaisempi. Piti tehdä kaksiosainen kortti, jossa on runo ja varsinainen kortti. Tässä haasteessa on mukana myös Kainis,Susanna ja tietenkin Kotilaiska minun lisäkseni. Ensimmäistä kertaa olen tälläisessa mukana . Mielenkiintoista!

Tässä kuitenkin joulukuun ensimmäisen päivä kortti, joka on Susannan tekemä.

Kortti on kolmiosainen, takapuoli päällystetty tälläisellä hienolla vanhalla lehdensivulla.


Sisällä Tuula Turusen kirjoittama runo.

Minä olen
minä tunnen
minä tiedän

Saan olla tässä
pingottamatta
hyväksyttynä
rakastettuna.

Sanoja ei tarvitse
vain
sydämen pyhää kieltä
ystävältä
ystävälle.


Upea runo ja yhtä upea kortti! Tällä on hyvä aloittaa joulukuu!



6 kommenttia:

  1. Ja runot jatkuvat - mikäs sen mukavampaa näin runojen ystävänä!

    VastaaPoista
  2. Mukavaa...täälläkin availlaan luukkuja. Ensimmäinen on aivan ihana.

    Hyvää Joulukuuta!!

    VastaaPoista
  3. Ihana runokortti, mukavaa tämä luukkujen availu :)

    VastaaPoista
  4. Hieno kortti ja hienolle runokin kuulostaa.
    Kurkkailen näitä teidän kalentereita aina kun kerkiän.
    Hyvää alkavaa joulukuuta ja Adventti-iltaa :)

    VastaaPoista
  5. IHANUUS.
    Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!