tiistai 28. lokakuuta 2014

Tarina päivässä/puhelin

Mitenkä sain ensimmäisen kännykkäni? Minäpä kerron. Tapahtui -90 luvulla. Työpaikalleni tuli lehti, jossa oli kilpailu,  piti kirjoittaa hauska sattumus puhelimesta. Nimenomaan kännykästä. Minulla oli ystävä, jolla oli autopuhelin. Kerran puhuessamme hän kauhistui, missä hänen puhelimensa on.Puhelinteline oli tyhjä. Olin vähän aikaa hiljaa, kunnes välähti. -"Sinähän puhut siihen" Nauru kyllä kelpasi molemmille. Kirjoitin tämän jutun kilpailuun. Muutaman kuukauden kuluttua ihmettelin, kun sain paketin. Paketista paljastui Ringo-puhelin. Puhelin oli siitä erikoinen, että siinä oli numero jo valmiina. Ei tarvinnut kuin ladata akku ja pääsi soittamaan. Muuten puhelin oli ihan peruskamaa. Olin voittanut puhelimen arvonnassa, en jutun paremmuudesta. Tästä joka tapauksessa alkoi kännykkäaikani. Kohta olen siinä iässä, että on palattava perusmalliin ilman hienouksia.

2 kommenttia:

  1. Hah hah, hauska tarina. Muistankin jotenkin hämärästi tuon Ringon :-)

    VastaaPoista
  2. Hei, korttisi odottivat minua kotona. Teen kissakortit heti kun löydän matskua. Palasimme juuri matkalta, joten siksi venynyt tänne saakka.
    KIITOS!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!