maanantai 27. toukokuuta 2013

Yön tekeleitä

Eilinen lötköttely ja 1½ tunnin päikkärit kostautuivat yöllä. Unta ei oikein riittänyt kummallekaan ja olimmekin vuoron perään liikkeellä yön aikan. Minä istahdin sitten aamupuolella korttitarpeiden viereen ja tekaisin kaksi uutta korttia.


Äidin poika Varattu Manumiinalle
Kotitiellä

Olen yrittänyt lajitella matskuja Kotilaiskan mallin mukaan kirjekuoriin vähän tarkemmalla jaottelulla, vielä on homma kesken. 
Kuvien siirrossa on havaittavissa hitautta ja nyt tuli yksi kuva toiseen kertaan avaruudesta. Jospa osaisin sen poistaa. (onnistui)
Minulla on kakkupohja uunissa. Anopilla on syntymäpäivät ja lupasin tehdä täytekakun.

Iloista alkanutta viikkoa kaikille!




5 kommenttia:

  1. Silloin on tehtävä, kun inspis iskee.... kokemuksesta tiedän :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja ja herkkiä nämä yökorttisi. Minä se en edes lomallani ole yhtään yökorttia väsännyt, johtuu varmaan siitä että askartelutuolini vinkuu aivan kaamealla tavalla, mieshän siihen heräis jos alkaisin askarrella ja kyllähän mun askartelut muutenkin taitaa olla aika äänekkäitä vaan jos laitan hiljaisemman tuolin ja teen vaan hiljaisista matskuista niitä yö kortteja , olishan se kiva kerran sellaisialin tehdä kun seuraavaan lomaan on ainaski vuos ellei enempi aikaa, siin tapaukses että töitä saan.

    VastaaPoista
  3. Onnittelut tulin kertomaan, olet voittanut sumatiketopelassa pienen askartelupussukan. Iloista kesän jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  4. Vaidatko Äidin pojan? Kortti jotenkin kolahti heti, nimikin on niin sopiva. Myös Kevätenkeli kiinnostaisi.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!