tiistai 21. toukokuuta 2013

Savolaisia sutkauksia

Löysin jostakin ilmaislehdestä savolaisia sutkauksia ja innostuin tekemään niistä muutaman atc-kortin.





Kortit ovat vapaat vaihtoon. Jos joku haluaa tuunata niitä, sekin käy.

******
Me laitoimme heti aamutuimaan perunan maahan. Minä olin nyt hevonen. Viime vuonna olin ajaja, ja heppa joutui neuvomaan koko ajan, eikä penkeistä tullut oikein suoriakaan. Mutta hevosena osasin olla hyvin, kun sain ensin auran liikkeelle. Perunan laiton perään ajoin vielä työnnettävällä nurmikkoa sieltä, mihin ajettavalla ei pääse. Kyllä olin ahkera!!!
Ps. olen saanut muutaman kilon tiputettua painoa ja olen huomattavasti paremmassa kunnossa kuin viime kesänä. Liekö sillä osuutta asiaan, mutta jaksan nyt paljon paremmin.

*******
Pohojalaaset, käykäähän arvuuttelemassa kirkkoa!

Ps. Jade on toipumaan päin käärmeen pistosta.




5 kommenttia:

  1. Vai hevosena olit ! Toivottavasti hirnahdit muutaman kerran. Oi uusia perunoita, ne on vasta herkkuja. Minä tulin juuri työnnettävällä työntämästä sammaloitunutta tuhannen neliön nurmikkoa pätkiksi. Plääääh ! Eikä yksikään kilo vaan irtoa, isolla rahalla hankitut, mokomat ! Mutta korteista: tosi hauskat, erityisesti pusun lässäättäminen.

    VastaaPoista
  2. Kopotikop!Kaurapuuro moottorina? Mainiot kortit ja lausahdukset!

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanista korteistasi. Ne tulivat eilen. Tykkäsin kovasti.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tänään tulleesta runsaasta korttipostista,ovat blogissa ja ihanat on niinku on nää sutkaus kortitkin.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!