keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Rakas päiväkirjani ja TJK

Rakas päiväkirjani!
Maanantai oli jotenkin ihan maanantai. Kaikki ei mennyt ihan putkeen . Ei mitään oikeastaan sattunut, mutta minä olin hermostunut. Koska olin vähän isommassa kylässä käymässä, päätin ykskaks mennä vaatekauppaan. Hyvittämään mieltäni. Minulla oli aivan liikaa vaatteita päälläni ja niinpä kaupassa tuli pian nihkeä ja hikinen olo. Katselin ja kokeilin. Ja kyllähän minä sitten ostinkin, uudet rintsikat ja puseron, niin ja villamyssyn ja kaulurin, jos sattuu vielä pakkasta tulemaan.
Vaatteista sainkin aikaan korttiini. Olen elämäni aikana ostanut lukemattomia vaatekappaleita, uusia ja kirppareilta, jotka olen hetken päästä kantanut kirpparille. Eikös sekin ole jonkin sortin hyväntekeväisyyttä? (hehheh)

Kortissa taustapaperi on kukkakaupan paperi, en minä sentään Pariisista vaatteitani osta. Tai itseasiassa yhden housupuvun olen ostanut -90 luvulla. Sekin pääsi kirpparille.

Minun ei kannata ostaa vaatteita, jos ne eivät heti tunnu omilta. Eikä välttämättä kannata kuunnella toisten mielipiteitä.



********

Laitan samaan postaukseen TJK:n kortit. Pikkueläimiä toivottiin. Tässä kortissa on kyllä iso pupu , mutta ylänurkassa pieni kettu. Maaliskuu alkoi, että kevättä kohti ollaan menossa.


TJK # 9


TJK # 10

MUKAVAA MAALISKUUTA!

7 kommenttia:

  1. Tosi kivoja nämä päiväkirjakortit. Ja niihin liittyy niin mukavia pikkujuttuja :)
    Jospa tästä taas pikkuhiljaa jaksaisi jättää kommenttijälkiä blogivierailuistani...

    VastaaPoista
  2. Kivat kortit. Tuo päiväkirjakortti homma vaikuttaa mukavalta.

    VastaaPoista
  3. Minulla on myös ongelmia vaatteiden kanssa. Jos on kaupassa hiukankin epäilystä, ei kannata ostaa. Onneksi olemme äitini kanssa saman kokoisia. Kun minä tyhjennän vaatekaappia, hän ottaa mielellään. Hyvä niin.
    Hyvää maaliskuuta!
    Hienoja kortteja, piti vielä sanoa :-)

    VastaaPoista
  4. Upeat kortit. Kukkakaupoissa on usein hienoja papereita. Hauska tuo kortti, pupukin saa olla rauhassa, kun kettu lepää. Ja talvikissojen kortti niin raikas ja nätti. Vaateostoilla olin minäkin isossa kylässä, jo perjantaina. Olen huono ostamaan vaatteita, kun tuntuu, että nämä modernimmat vaatteet eivät yhtään istu mun muihin ikivanhoihin. Mutta sain sentään minäkin ylitettyä itseni ja tuli jotain vaatteita, jopa turkoosinvärinen puuvillapipo ja vähän muutakin.

    VastaaPoista
  5. Hienoja kortteja kaikki! Kiitos osallistumisesta!

    VastaaPoista
  6. Mukavat pikku eläimet siellä kurkkii sinulla.Hienot kortit.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!