sunnuntai 27. tammikuuta 2013

27. kortti

Terveisiä kirkosta! Mies on naapuriseurakunnassa esittämässä messua ja minä olin ehtoollisavustajana omassa kirkossa. Ilma on tuulinen ja kylmä. pakkasta ei ole paljon, mutta kylmä tuuli.

Tämän aamun korttin panin nyt Funchiksen vinkistä tekstiä, josko se avaisi paremmin, mitä olen ajatellut liimaillessani kuvia korttiin.


27/365

Aloitin eilen järjestellä korttitarpeitani. Onko teillä eri aiheiset kuvat erikseen jossakin? Siis eläimet, kukat, ihmiset, rakennukset, maisemat jne. Minä yritän laittaa erikseen, mutta aina joku käy sotkemassa ne sekaisin.
Nyt olen tehnyt haastekortteja pariinkin haasteeseen. Kotilaiskalla on isompi revohka ja Sailalla vähän pienempi.
Jatketaan pyhäpäivän viettoa!

4 kommenttia:

  1. Ei minulla ole tilaa lajitella erilaisia kuvia erikseen. Mutta Kansiossa ovat kaikki arkit, kuten 3D-arkit ja kiiltokuva-arkit. Helpottaa sekin hieman.

    VastaaPoista
  2. Laitoin sulle sähköpostia!

    VastaaPoista
  3. Toimii ! Siis tuo teksti, ainakin minusta se on kiva. Ja korttikin on puhutteleva. Kuka kumma se sotkija on, se käy minunkin varastoissani yhtenään sekoittamassa ja jättää pitkin pöytiä niitä kuvia laittamatta omille paikoilleen !? Juups, minä pyrin pitämään kuvat aiheen mukaan omillaan, esim. käytetyissä kirjekuorissa, jonka päällä lukee, mitä sorttia siinä on. Ja ne kirjekuoret säilytän sellaisissa isohkoissa muovirasioissa, dynoiksikohan niitä kutsutaan. Niitä saa esim. kysymällä lihatiskin immeisiltä. Niissä tulee kauppoihin esim. leikkeleitä tms. Minä saan niitä työpaikan ruokalasta. Ja niitä on korkeampia ja matalampia. Ja just tuollaista jaottelua mullakin löytyy, eläimet, kukat/hedelmät, ihmiset, enkelit yms. Ja erikseen säilytän ostetut kuvat ja tarrat.

    VastaaPoista
  4. hieno kortti. tuli mieleen,että jokaisen pitäisi arvostaa sitä yhtä ja ainoaa elämäänsä! onkohan se joku maahinen tai vastaava joka käy joka talossa laittamassa kaikki kuvat ja muut jutut sekaisin kun pitää aina olla niitä järjestelemässä:)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!