perjantai 19. huhtikuuta 2013

Vilimarikan deco

Tämä päivä on mennyt myyjäisissä ja illansuussa kävin vielä uimassa. En ole tehnyt SS:n korttiakaan ja enkä taida tehdäkään. Enhän minä mitään lupausta tehnyt vaan että yritän.

Vilimarikan huisinhauskaan atc-decoon sen sijaan tein sivut. Nythän oli aiheena epäonnistuminen.

Atc-kortti on vuoden alussa tehty johonkin haasteeseen, mutta en ole sitä hyväksynyt mihinkään. Olen vain ajatellut, että sen joskus tuunaan. Muuten epäonnistumiset keskittyvät leipomiseen ja kutomiseen.
"Tämä atc ei ole päätynyt mihinkään.
En ole vielä onnistunut leipomaan rahkapullia niin, että täyte pysyy kauniisti keskellä pullaa.
Useampikin kakku on jäänyt vuokaan kiinni.
Aina on kaikki kuitenkin syöty, paitsi kerran ei kelvannut edes minulle yksi tekele.
Sammakoita olen päästellyt suustani tärkeässä paikassa ainakin kahdesti."


"Minun tekemisiäni kuvastaa hyvin se,
etten tee ohjeen mukaan
ja sitten saankin purkaa.
En ole koskaan saanut valmiiksi virkattua päiväpeittoani-aloittanut olen ainakin 2.
En ole koskaan osannut tehdä oikeaa baskeria."

Vielä Maaria Leinosen runo:

Kun joku katsoo
kulkemaani tietä
kunpa askeleeni
eivät vain arpia
maaäidin kämmenissä
sanani viiltoja tyhjyyteen.
Jos edes yksi kukka
vaikka kuinka pieni
 mutta värikäs
tuoksuva
elävä.

1 kommentti:

  1. Hihittelen hiljalleen, mutten epäonnistumisillesi. Ihan sille ajatukselle, kuinka tutulta kaikki kuulostaakaan. :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!