maanantai 9. marraskuuta 2015

Paperifanilta saatua

Meillä on Paperifanin Eijan kanssa kuukausivaihto. Marraskuun aiheena oli minun valitsemani "Lapsi"-aihe. Sain tänään Eijan kortit. Omani ovat olleet jo tovin valmiina, vaan en ole saanut postiin saakka.


Pesulla


Haluan leikkiä

Kortit ovat luonnossa vielä kauniimmat. Kiitos Eija ! Tykkään kovasti.
Laitan tällä viikolla omani postiin. Olen kutonut hullun lailla sukkia, enkä ole kortteillut juuri ollenkaan. 
Perjantaina lähdetään Tamperelle Kädentaitomessuille. Onko kukaan tulossa? Olisi mukava treffata.

4 kommenttia:

  1. Söpöt kortit.
    Minä olen lauantaina Kädentaitomessuilla.

    VastaaPoista
  2. Ihanat kortit oletkin saanut.
    Tekisi kyllä mieli tulla messuille. Saa nähdä kuinka käy.
    Täytyy alkaa miehen käännytys :))

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Kiva, kun tykkäsit korteista.

    Jee...... olen messuilla Papruksen osastolla stanssien vieressä kaikki kolme päivää. TULE moikkaamaan, eiköhän sen verran löydy taukoa, että muutama sana keretään vaihtaa. Odotan innolla tapaamista <3

    VastaaPoista
  4. Tosi hellyyttäviä molemmat. Alemman pojan silmissä on aivan selvästi unihiekkaa

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!