maanantai 27. tammikuuta 2014

Muutama haastekortti ja tärkeä tiedustelu!

Funchis laittoi minulle koppina inspiraatiopalloni, joka on hukkateillä. Tämä, jonka sain, taitaa olla kopio, sillä vielä ei mitään ryntäystä ole tapahtunut. Tosin nousin yöllä kortteilemaan, kun unikin on hukassa jälleen kerran.
Tein Funchiksen nukke-haasteeseen oman versioni.Koottu lehtileikkeistä.

Nukkeneidin aamiainen.

*******
Toinen haastekortti on TJK, eli tämä joutaa korttiin-haaste.


Kuten kortista hyvin näkee, inspiraatio ei ole kohillaan vielä.Yksinkertaisella mennään.

*******
Nyt seuraa tiedustelu. OLENKO LUPAUTUNUT JONKUN VAIHTOHAASTEESEEN? MINULLA ON SEMMOINEN KUTINA, ETTÄ JOSSAKIN OLEN, MUTTA EN YHTIKÄS MUISTA, MISSÄ.eN OLE KIRJOITTANUT MITÄÄN YLÖS, AJATTELIN ILMEISESTI, ETTÄ MUISTAN, MUTTA EI SIIHENKÄÄN(MUISTIIN) OLE LUOTTAMISTA YHTÄÄN.

Tämmöistä tänään. Kaikkeen saa tottua, kun vanhaksi tulee.



6 kommenttia:

  1. Ainakin minun kirjeen-vaihto-rinkiin olet lupautunut, mutta siihen vielä etsitään lisää osallistujia ennenkuin aloitetaan. Lisäksi mulla on Inspishaaste ja Inspiration haastaa!-haaste, joissa olet mukana ollut.
    Liekkö muitakin muilta sitten?

    VastaaPoista
  2. Minä näen näistä korteista, että ne ovat taitavasti tehdyt ja upeasti luodut.
    Pidän näistä korteista.

    VastaaPoista
  3. Nukkeneidin aamiaisella viihtyisin minäkin ja maistuvaa olisi.

    VastaaPoista
  4. Nukkeneiti-korttisi on upeansävyinen ja nätti kuin mikä. Kyllä minä myös tykkään. Eikä lumiukot kai kovin kimurantteja olekaan, joten hienohan tuo kortti siitäkin tuli. Hiihtäjät kuin konsanaan näinä päivinä viihtyvät jäällä. Kiva, kun edes vähän sinua nukettaa.

    VastaaPoista
  5. Nukkeneidin aamiainen on tosi kiva kortti eikä toistakaan moittia voi. Ihan on ollut tarpeeksi inspiraatiota.
    Samaa voin minä todeta: muistiin ei ole luottamista.

    VastaaPoista
  6. Nii eihän ne nukkeneidit puuroo syö, niil on fiinimmät eväät, hurmaava kortti

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!