lauantai 16. marraskuuta 2013

Manumiinan enkelikalenteri 16.päivä

Nyt ei ole askarreltu yöllä, vaan on nukuttu eilisen reissun väsymystä pois. Niinkuin tavallisestikin, nyt harmittaa, etten ostanut yhtä ja toista muutakin ihanuutta, kuin vain papereita. Minusta tuntuu, että kuljen aina vähän jälkijunassa tai ainakin siellä viimeisessä vaunussa. Olen kyllä mukana, mutten ihan terävimmässä päässä. Monessa asiassa.Se ei minua kyllä yhtään haittaa, muita voi haitata.
Tein siis vasta aamulla kortin Manumiinan kalenteriin. Se on jälleen koottu "roskista".

Nimenä voisi olla vaikka"Katso sisko, sataa lunta!"

3 kommenttia:

  1. HIeno kortti täälläkin :)

    No, minä ostin sinunkin puolesta :) Minulla oli lista mukana puutteista ja paljon tuli herätteitäkin...

    VastaaPoista
  2. Voi kun ihana. Kyllä sinä tuon kortteilun osaat :)

    VastaaPoista
  3. Viehättävä kortti!
    Minä olin tänään kädentaitomessuilla ja kyllä siellä oli ihanuuksia vaikka kuinka paljon. Askartelutavaraa tarttui mukaan vain vähän, muuta kylläkin vähän enemmän.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!